پایان نامه شهرستانها پرچین: قمار در آینده منطقه ای

شهرستانها پرچین: قمار در آینده منطقه ای(انگلیسی – زبان اصلی)
نویسنده: Shorett، به عنوان، ۱۹۷۶-
دیگر مشارکت کنندگان: موسسه تکنولوژی ماساچوست. گروه مطالعات شهری و برنامه ریزی.
مشاور: تری Szold.
گروه: موسسه تکنولوژی ماساچوست. گروه مطالعات شهری و برنامه ریزی.
ناشر: موسسه تکنولوژی ماساچوست
تاریخ صادر شده: ۲۰۰۴
چکیده:
تخریب محیط زیست، وابستگی خودرو، پیش بینی رشد سریع جمعیت و بی عدالتی فضایی در ترکیب به شکل پایه ای برای برنامه های اخیر در آمریکای شمالی منطقه ای حمایت یک جایگزین فیزیکی به منتشر، توسعه ناهماهنگ. به منظور ارائه یک محل فیزیکی است که در آن توسعه می تواند دوباره کانال، تعدادی از مناطق شبکه ای از مراکز زیر منطقه ای در مکان های تعیین شده در امتداد خطوط حمل و نقل سریع موجود و یا برنامه ریزی شده را ترویج کرده اند. این مراکز را تجسم شهری، اقتصادی متنوع، منطقه عابر پیاده گرا محیط زیست پایدار است که در آن انواع مختلف مسکن در دسترس است، مشاغل نزدیک به مراکز جمعیتی قرار دارد، و گروه های اجتماعی در مناطق تحت سلطه شکل تک کمتر طبقهای هستند توسعه. در این مقاله انتقادی ارزیابی برنامه ریزی، طراحی و توسعه مراکز منطقه ای تعیین شده در شمال امریکا در طول دو دهه گذشته، با تمرکز به طور خاص در ارتقاء مراکز منطقه ای برای بزرگ پورتلند، اورگان و ونکوور بزرگ، بریتیش کلمبیا. از طریق مطالعات موردی، تجزیه و تحلیل مقایسه و ارزیابی روند املاک و مستغلات و طراحی شهری، مقاله یک پنجره را به موفقیت اولیه مراکز عمدی در هر دو منطقه را فراهم می کند. طراحی و توسعه نتایج در سراسر مراکز هر دو منطقه به طور چشمگیری متفاوت است، اما تعدادی از تم سازگار از پژوهش ظهور: تعداد و اندازه از مراکز زیر منطقه ای برنامه ریزی شده برای هر دو منطقه به نظر می رسد بیش از حد بلند پروازانه، فقدان بازار (ادامه) تجزیه و تحلیل قبل از تعیین مراکز می تواند شکست خود شگون. پشتیبانی محدود محلی و منطقه ای در محدود کردن اشکال سنتی حومه توسعه که با مراکز رقابت تا به جاذبه خود کاهش می یابد؛ و قوام برنامه ریزی محلی نزدیک هر دو به مراکز و دیگر بخش های منطقه به نظر می رسد برای نفوذ در موفقیت مراکز. مقاله استدلال می کند که یک رویکرد تصفیه تر متعادل پیش بینی رشد چند، هماهنگی تهاجمی حمل و نقل و استفاده از زمین، هندسه منحصر به فرد از مکان های فردی و ملاحظات سیاسی باید به تدوین و اجرای برنامه برای مراکز گرفته اگر آنها واقعا به عنوان ظهور هسته جدید برای فعالیت های اقتصادی و فرهنگی در حومه مناطق آمریکای شمالی. جهت آینده برای تحقیقات پیشنهاد شده توسط این مقاله شامل تجزیه و تحلیل دقیق تر از زنده ماندن از مراحل مختلف طرح ساخت، رابطه بین حالت های مختلف حمل و نقل عمومی، مقررات استفاده از زمین و توسعه حمل و نقل گرا، و نقش ریخت شناسی محلی در حمایت از و یا مانع اجرای اهداف برنامه ریزی منطقه ای است.
توضیحات:
پایان نامه (MCP) موسسه تکنولوژی ماساچوست، گروه مطالعات شهری و برنامه ریزی، ۲۰۰۴٫Also در صفحات با تصاویر سیاه و سفید صادر کرد. صفحه ۱۷۰ blank.Includes منابع کتابشناختی (برگ ۱۶۳-۱۶۹).
کلمات کلیدی: مطالعات شهری و برنامه ریزی.

قیمت این فایل ۲۰۰۰۰ هزار تومان می باشد که بلافاصله پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده می شود و همچنین لینک دانلود به ایمیل معرفی شده از جانب شما در قالب رسید خرید ارسال خواهد شد و می توانید همان لحظه فایل را دریافت کنید.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0