AutoDesk Revit Architecture 2015 نقشه کشی حرفه ای

با نرم افزار AutoDesk Revit Architecture 2015 به خلاقانه ترین پروژه های طراحی خود را دست خواهید یافت. این نرم افزار برای رسم نقشه های حرفه ای ساختمان بکار می رود و از قابلیت ساده کردن پروژه های بزرگ و ایجاد تغییرات در کمترین زمان ممکن پشتیبانی می کند. نرم افزار Revit قادر است پروژه های شما را از ابتدا تا انتها ایجاد و از طریق تصویر سازی حرفه ایی تصویر دقیقی از پروژه ارائه دهد.  هدف از ساخت این برنامه مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. این برنامه از طراحی معماری پایدار، تشخیص روابط، برنامه ریزی ساخت و ساز، و نقشه های ساختمانی پشتیبانی می کند، ضمن اینکه به انجام کار مشارکتی با مهندسین، پیمانکاران، و صاحبان ساختمان کمک ارزنده ایی می کند. کلیه ی تغییرات طرح در راستای این مسیر و در طول توسعه طرح و ایجاد فایلهای مستند، برای هماهنگی بیشتر فرآیندهای ساخت و ساز و ارائه ی مستندات قابل اعتماد بطور خودکار بروز رسانی می شود.

 

توضیحات جهت کرک کردن نرم افزار :

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹, ۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸, ۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵, ۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶
  1. در مرحله بعد از سریال نامبرهای زیر رو استفاده کنید.
  2. در قسمت  Product Key عبارت  ۲۴۰G1 را وارد نمائید.
  3. پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست.
  4. اول این که تمامی ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
  5. در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (۳۲ یا ۶۴ بیت) یکی از کیجن ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
  6. وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
  7. در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
  8. حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
  9. دقت داشته باشید تمامی این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.

لینک دانلود مستقیم

توجه:فقط با آی پی ایران می توانید دانلود کنید.

 
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
منبع : سافت ۹۸
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0