هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری مدیریت شهری

رئیس ستاد هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری مدیریت شهری (جایزه تهران) از برگزاری این جشنواره در ۷ و ۸ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرهادی با بیان اینکه از یکم شهریورماه فراخوان جشنواره را آغاز کردیم، گفت: تا هفته اول آذر ماه پذیرش آثار داشتیم و داوری‌ها را نیز بلافاصله بعد از قطع دریافت آثار شروع کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم گرفتیم تا این دوره از جشنواره را بر اساس یک مدل جدید بر گذار کنیم، افزود: امسال برخلاف سال‌های گذشته، در کنار جشنواره کنفرانس علمی نیز برگزار خواهیم کرد.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران تصریح کرد: همچنین مشارکت دانشگاه‌ها در هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری بیش از دوره‌های گذشته بوده، در همین راستا قرار است دانشگاه‌ها با همکاری مرکز مطالعات هفت نشست علمی را منطبق با هفت محور این جشنواره برگزار کنند.

فرهادی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردها پژوهشی نیز در کنار این جشنواره و به مدت دو روز برگزار خواهد شد، گفت: ازتمامی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران و همچنین کلانشهرهای کشور خواسته‌ایم دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

رئیس ستاد هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری مدیریت شهری خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال بیش از سه هزار و پانصد اثر در بعد ملی و بیش از یکصد اثر در سطح بین‌المللی از کشورهای ترکیه، هند، ژاپن و برخی کشورهای اروپایی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تمامی آثار در سطح ملی و بین‌المللی به هیات داوران می‌روند و در نهایت از آثار رسیده ۳۵ اثر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شود، تاکید کرد: نحوه داوری در جشنواره‌ها روند مشخصی دارد؛ در میان هیات داوران ۳۲ استاد تمام حضور دارند و مابقی نیز دانشیار و استادیار هستند که فرایند داوری را انجام می‌دهند. همچنین تمامی آثار بی نام در اختیار هیات داوران قرار گرفته است.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به اینکه امسال بخش بین‌الملل با سال‌های گذشته تغییر بسیار دارد، ادامه داد: با بیش از ۱۰ نهاد بین‌المللی هماهنگ شده است تا آثار برتر حوزه خود را داوری و برای جشنواره ارسال کنند.

فرهادی افزود: این رویکرد دارای چند مزیت است، نخست اینکه ما می‌توانیم از تجربیات بین‌المللی در این زمینه استفاده کنیم، دوم اینکه جشنواره در حوزه بین‌المللی بیشتر معرفی می‌شود و با این رویکرد به عنوان «جایزه تهران» نزدیک‌تر خواهد شد.

منبع:مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0