کتاب راهنمای مقدماتی SketchUp 7.1 برای تجسم معماری

9781847199461

اگر به دنبال خلق عکس‌های واقعی خیره‌کننده و عکس‌های هنری برای مدل‌های SketchUp خود می‌باشید، اگر می‌خواهید تصاویر کامل معماری سه‌بعدی به‌صورت واقع‌بینانه برای مدل‌های SketchUp ایجاد نمایید، و یا می‌خواهید به‌صورت کامل شیوه استفاده از نرم‌افزار SketchUp 7.1 را بعلاوه پلاگین‌های متعدد مربوط به آن و شیوه‌های ارتقای مدل‌ها را بیاموزید، این کتاب همان چیزی است که می‌تواند نیازهای شما را بطور کامل برطرف نمایدSketchUp 7.1 محبوب‌ترین بسته نرم‌افزاری معماری در سراسر دنیا می‌باشد که توسط میلیون‌ها نفر از معماران مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیزی که ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید این است که این نرم‌افزار قوی‌ترین نرم‌افزار طراحی سه‌بعدی در بازار نیز می‌باشد.
این کتاب به شما چگونگی استفاده از این نرم‌افزار منحصر‌به‌فرد را در ایجاد تصاویر حرفه‌ای معماری با استفاده از رندرهای حرفه‌ای و تکنیک‌های ویرایش تصویر، با لحنی دوستانه و قابل درک نشان خواهد داد.

سال انتشار ۲۰۱۰
تعداد صفحات ۴۰۸
حجم فایل ۱۵MB
اسم کتاب SketchUp 7.1 for Architectural Visualization: Beginner’s Guide
نویسنده Robin de Jongh
انتشارات
Packt Publishing
ISBN 10
۱۸۴۷۱۹۹۴۶۱
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب راهنمای مقدماتی SketchUp 7.1 برای تجسم معماری

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0