ساماندهی بلوار کشاورز

طرح مطالعاتی ساماندهی بلوار کشاورز به پایان رسیده و این پروژه در دو فاز به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: ساماندهی بلوار کشاورز یکی از طرح هایی است که شهرداری منطقه مدتها بر روی آن کار کرد و هم اکنون به مرحله اجرایی رسیده است.

وی با بیان اینکه در میانه این بلوار نهری وجود دارد که به نهر کرج شهرت داشته است، افزود: در حال حاضر آن نهر روان وجود ندارد. بنابراین این بلوار شرایط نامناسبی پیدا کرده و محلی برای زندگی حیوانات موذی شده است. به همین دلیل شهرداری ساماندهی این محور را در دستور کار خود قرار داده است.

بابایی تصریح کرد: طبق مطالعات صورت گرفته و طرح نهایی، قرار است که سطح بلوار را بالا بیاوریم و این فضا را تبدیل به آبنما کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین المانها و پیاده راه این محدوده تغییر قابل ملاحظه ای پیدا می کند و شهروندان می توانند از این فضا بهره ببرند.

بابایی به تغییر سبک نورپردازی و پیاده روهای بلوار کشاورز اشاره و بیان کرد: این طرح به احتمال زیاد در دو فاز اجرا می شود و درصددیم که فاز نخست را امسال اجرایی کنیم.

منبع:مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0