انتقال کارخانه روغن نباتی قو از تهران

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، تاکید کرد: کارخانه روغن نباتی قو باید هرچه سریعتر پلمب شود.

رضا قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی در خصوص خروج کارخانه روغن نباتی قو به دنبال فرصت سوزی هستند، گفت: ۲۰ سال فرصت خوبی برای خروج این کارخانه از تهران بوده است. اما متاسفانه اخیرا مسئولانی که به تازگی وارد این حوزه شده می خواهند همه چیز را از صفر شروع کنند در حالی که این پرونده چندین سال است که دنبال می شود.

وی ادامه داد: برخی در خصوص خروج این کارخانه به دنبال فرصت سوزی هستند. در حالی که مدیریت شهری به شدت با هر گونه زمان دهی مخالف است. این کارخانه با دستگاه های قدیمی و آلاینده نه کالایی استراتژیک تولید می کند و نه استانداردهای زیست محیطی را رعایت می کند. فاضلاب این کارخانه به شدت برای اهالی منطقه مضر است. به اعتقاد مدیریت شهری این کارخانه باید همین امروز پلمب شود.

در این رابطه رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورا نیز به مهر گفت: آخرین اطلاعاتی که من به صورت شفاهی از وضعیت کارگران کارخانه قو گرفتم مشخص می کند ۳۰۰ کارگر این کارخانه مشمول بازنشستگی پیش از موعد نشده اند و عده ای که می توانستند از این امتیاز استفاده کنند، احکام شان صادر شده است.

به گفته وی، مسئولیت پیگیری خروج این کارخانه را معاونت سیاسی فرمانداری بر عهده دارد و ما منتظریم ببنیم پرونده به کجا ختم می شود.

منبع:مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0