کتاب از A تا Z معماری

9780810868953

معماری، که در اساسی‌ترین مفهوم آن،‌ به عنوان یک فرم حصارکشی شده با هدف زیبایی‌شناسی درک شده است، در ابتدا در دوره ماقبل تاریخ پدیدار شد. از زمان ابتدایی‌ترین تحولات آن، معماری به مرور زمان، در فرهنگ های مختلف متناسب با نیازهای فرهنگی، جذابیت‌های زیبایی‌شناسی و مصالح و تکنیک‌ها، دستخوش تغییرات زیادی شده است.
کتاب موجود اطلاعاتی در رابطه با سازه های معروف ارائه می‌دهد. مانند آکروپلیس (یک مجموعه تاریخی موجود در یونان)، کولوسئوم (یک تماشاخانه بیضی‌وار در مرکز روم در ایتالیا)، شهر ممنوعه (شهری قدیمی در منطقه پکن، پایتخت کشور چین)
ماچو پیچو (به معنی قلعه قدیمی. یک محوطه باستانی از دوره اینکاها موجود در کشور پرو)، نوتردام (کلیسای معروفی در شهر پاریس)، اهرام مصر، استون هنج (اثری به‌جامانده از دوران باستان در کشور انگلستان) و مرکز تجارت جهانی (۳ تا از ۷ ساختمان آن در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ تخریب شد).
و همچنین شما را با معماران مشهور مانند Frank Lloyd Wright، Tadao Ando، Leon Battista Alberti، Filippo Brunelleschi، Michelangelo و Konstantin Stepanovich Melnikov آشنا می‌سازد
این کتاب، تحولات معماری را در طول قرن ها، از طریق علم گاه‌شناسی، مقالات معارفه ای و کتاب شناسی بررسی می‌کند. و شامل صدها دیکشنری مطابقت داده شده مربوط به معماران بزرگ، ساختمان های مشهور، دوره‌های زمانی، سبک‌ها، انواع ساختمان ها، و مصالح موجود در دنیای معماری است.

سال انتشار ۲۰۰۹
تعداد صفحات ۴۰۲
حجم فایل ۲٫۱۵MB
اسم کتاب The A to Z of Architecture (The A to Z Guide Series)
نویسنده
Allison Lee Palmer
انتشارات
Scarecrow Press
ISBN 10
۰۸۱۰۸۶۸۹۵۴
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب از A تا Z معماری

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0