کتاب فضاهای شهری لذت‌بخش

9781844073887

 

معماران، برنامه‌ریزان شهری و طراحان برخلاف تحولات موجود در طراحی شهری، در طول چندین دهه گذشته، اغلب به تولید مناطق خسته‌کننده ادامه می‌دهند که بافت شهری را از لحاظ تجاری هدایت می‌کنند و نیازمندی‌های پایه‌ای ازجمله سرپناه، کار و تفریح را تامین می‌کنند اما از لحاظ اجتماعی ناپایدار و به احتمال زیاد باعث مشکلات متعددی در آینده می‌شوند.
کتاب “فضاهای شهری لذت‌بخش” شرح می‌‌دهد که فضاهای عمومی شهری موفق یک بخش اساسی از محیط زیست ساخته‌شده پایدار را تشکیل می‌دهند

بدون آن‌ها به احتمال زیاد به جوامعی به‌طور فزاینده خصوصی و قطبی رانده می‌شویم با تمام مشکلاتی که در آینده ایجاد خواهند کرد.
این کتاب با یک رویکرد چندرشته‌ای از پژوهش، متون ادبی و نظریه روانشناسی محیط زیست و طراحی شهری برای توسعه درک ما از آنچه فضاهای عمومی موثری می‌سازند،‌ استفاده می‌کند.

این راهنمای کاربردی با مطالعات موردی کشورهای انگلستان، اسپانیا، آلمان و ایتالیا به تصویر کشیده شده است و این نتایج یک راهنمای شفاف و کاربردی فضای عمومی شهری برای برنامه‌ریزان، معماران و دانشجویان محیط زیست شهری فراهم می‌کند.

 

سال انتشار ۲۰۰۸
تعداد صفحات ۱۵۴
حجم فایل ۱۳ MB
اسم کتاب Convivial Urban Spaces: Creating Effective Public Places
نویسنده Henry Shaftoe
انتشارات
Routledge
ISBN 10
۱۸۴۴۰۷۳۸۸۲
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب فضاهای شهری لذت‌بخش

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0