تصویب طرح جامع شهر فارغان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از تصویب طرح توسعه و عمران (جامع) شهر فارغان در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد.

مهدی زندیه وکیلی طی نشستی از تصویب طرح توسعه و عمران (جامع) شهر فارغان در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد. وی افزود: طرح توسعه و عمران (جامع) شهر فارغان پس از تأیید در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و نیز تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، در محل دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مستقر در وزارتخانه راه و شهرسازی بررسی شد و به تصویب رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان ضمن اشاره به جزییاتی از این طرح بیان داشت: جمعیت شهر فارغان در سال ۱۳۹۰ برابر با یک‌هزار و ۹۲۵ نفر بوده و پیش بینی می‌شود با نرخ رشد ۱٫۵۵ در افق طرح (سال ۱۳۹۸) به سه هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یابد.

زندیه وکیلی خاطر نشان کرد: به علت اقلیم و آب و هوای مناسب، نقش غالب شهر فارغان گردشگری سبز در نظر گرفته شده است. به گفته وی، مساحت موجود شهر فارغان در وضع موجود برابر با ۲۵۰ هکتار است که در این طرح به ۳۹۷ هکتار افزایش یافته است. وی در پایان اضافه کرد: مساحت حریم شهر در طرح جامع نیز یک هزار و ۶۰۰ هکتار تصویب و نهایی شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0