کتاب خلاقیت در هنر سازه

9781568983714

Eladio Dieste در کشور اروگوئه به‌دنیا آمده است و بیشتر زندگی حرفه‌ای بلند‌مدت و پربار خود را به خلق آثار صنعتی و کشاورزی، زیرساخت‌های عمومی، ساختمان‌های تجاری و کلیساهای کوچک در کشور خود، اختصاص داده است. روش طراحی منحصر به فرد و خلاقانه Dieste، آمیخته‌ای از معماری و مهندسی است که این ساختمان‌های محقر را به شاهکارهای هنر تبدیل کرده است. او با سرمایه‌گذاری در رویکرد انقلابی خود برای ساخت‌وساز با مصالح بنایی تقویت‌شده، سازه‌های خیره‌کننده زیبا و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه، ساخته است.کتاب “Eladio Dieste” اولین تحلیل جامع از کارهای او می‌باشد که به زبان انگلیسی چاپ شده است و خلاقیت پروژه‌های Dieste از لحاظ زیبایی و فنی را کاملا بررسی کرده است.
سه مقاله موجود از Dieste، تفکرات او در زمینه هنر، فرهنگ و فناوری را انتقال می‌دهد. این کتاب بعد از مرگ Dieste در سال ۲۰۰۰، به‌عنوان یک ادای احترام و یک منبع قطعی از کارهای فوق‌العاده او به‌شمار می‌آید.

۲۰۰۴ سال انتشار
۲۷۲ تعداد صفحات
۱۱ MB حجم فایل
Eladio Dieste: Innovation in Structural Art اسم کتاب
Stanford Anderson نویسنده
Princeton Architectural Press انتشارات
۱۵۶۸۹۸۳۷۱۹ ISBN 10
www.shahrsazionline.com رمز فایل
دریافت فایل کامل کتاب خلاقیت در هنر سازه لینک دانلود

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0