ساخت مجتمع تجاری و اداری در چیتگر

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن نمونه رسا از ساخت بزرگترین مجتمع تجاری و اداری در شمال دریاچه چیتگر خبر داد.

سید حسن قلعه نویی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا گفت: مجتمع تجاری و اداری آرتمیس- پارسیا- با رویکرد اقتصادی و تفریحی در کنار دریاچه چیتگر در حال ساخت است.

قلعه نوعی با بیان این مطلب افزود: این مجتمع با موقعیتی منحصر بفرد در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته و با توجه به دسترسی های آسان، مناظر و چشم اندازهای زیبا و ساختاری جذاب در کنار دریاچه چیتگر ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد این مجتمع محلی برای تجارت توام با استفاده از فضای بکر طبیعی و تکرار نشدنی در کلان شهر تهران در نظر گرفته شده ادامه داد: با توجه به چشم اندازی زیبایی که دریاچه و پارک چیتگر به وجود آورده در طراحی این مجتمع نیز از طراحی های مدرن و زیبایی که همخوانی با چشم انداز دریاچه چیتگر دارد، استفاده شده است.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: دریاچه چیتگر در تهران، پدیده ای نوظهور است و مجتمع آرتمیس – پارسیا – به لحاظ موقعیت و مساحتی که درمجاورت با دریاچه به خود اختصاص داده، پروژه‌ای بسیار اقتصادی و با آینده ای روشن محسوب می شود و بر این اساس می توان گفت که این مجتمع تجاری اداری در میان سایر مجتمع‌های تجاری و اداری در کشور، از موقعیتی استثنایی برخوردار است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا در ادامه با بیان اینکه این مجتمع با دسترسی به بزرگراه های اصلی شهروهمچنین سایر جاذبه های تفریحی و گردشگری در منطقه ۲۲ قرار دارد، یادآور شد: وجود بزرگراه‌های حکیم و همت و قرار گرفتن در محور تجاری و اداری چهارباغ، این نوید را به بهره برداران مجتمع می دهد که از مزایای فعالیت اقتصادی در یکی از بهترین اماکن کسب و کار تهران و کشور بهره‌مند شوند و بزودی به قطب اقتصادی غرب تهران مبدل خواهد شد. »

او تاکید کرد:با به بهره برداری رسیدن پروژه آرتمیس – پارسیا – و تحقق آنچه در طرح تجمیع اصناف تهران در قالب محور چهارباغ پیش بینی شده،بدون شک تاثیری مستقیم بر ارزش افزوده پروژه تجاری اداری آرتمیس – پارسیا- برجای خواهد گذاشت.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0