استخدام در شهرداری‌های استان اصفهان

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: برای نخستین بار ۳۸۰ نفر در شهرداری‌های استان اصفهان استخدام رسمی می‌شوند.

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به پیگیری مکرر این حوزه به منظور استخدام در شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و با پیگیری دفتر امور شهری استانداری مجوز استخدام ۳۸۰ نفر را در استان دریافت کرده‌ایم.

وی با اشاره به استخدام این تعداد با برگزاری آزمون استخدامی افزود: از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه امسال ثبت آزمون استخدامی شهرستان‌های استان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تعداد شهرداری‌های مشمول این طرح تصریح کرد: این آزمون استخدامی به منظور جذب ۳۸۰ نفر در ۷۷ شهرداری استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در زمان‌های مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ضمن اطلاع از جزئیات بیشتر آزمون و رشته‌های مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

جمالی‌نژاد با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های استان تاکید کرد: زمان برگزاری این آزمون به زودی و در آینده‌ای نزدیک در سطح استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0