مشکل زمین های رها شده در زنجان

شهردار زنجان با اشاره به اینکه وجود زمین های رها شده مشکل اصلی شهر زنجان است گفت: در این میان شهرداری برنامه ریزی لازم برای رفع این مشکل را در دستور کار جدی خود دارد.

 

محسن امین افزود: متاسفانه وجود زمین های رها شده از زمان های متمادی مشکل شهر زنجان بوده است و تاکنون هم به قوت خود باقی است. وی اظهار داشت: وجود زمین های رها شده در شهر زنجان ظاهر شهر را بد نشان می دهد.

شهردار زنجان، به مرکز تفریحی شهربازی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان شهربازی به عنوان یکی از مراکز تفریحی محسوب می شود که مردم از آن استفاده می کنند و شهرداری بر استاندارد سازی وسایل شهربازی تاکید ویژه دارد.

امین گفت: با توجه به اتفاقی که در شهربازی تهران رخ داد سازمان استاندارد بر استاندارد سازی وسایل شهربازی تاکید ویژه دارد و نظارت بر استاندارد وسایل شهربازی را به بخش خصوصی واگذار کرده است. وی در ادامه، به تشکیل اتاق فکر با حضور رسانه ها اشاره کرد و گفت: تشکیل این اتاق فکر در توسعه عمران شهری بسیار موثر خواهد بود.

شهردار زنجان تصریح کرد: شهرداری درصدد این است که هر چه زودتر این اتاق فکر را با حضور خبرنگاران تشکیل دهد و در این اتاق فکر اعضای اصلی هم مشخص خواهند شد.

امین افزود: شهرداری زنجان در سالجاری برای پیشبرد پروژه های بزرگ خود برنامه ریزی های کار شناسی شده را در دستور کار خود قرار داده و برای توسعه عمران شهری از ایده افراد صاحب نظر و متخصص عمران شهری استفاده خواهد کرد.

وی به استقرار نامناسب تیر برق در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: متاسفانه استقرار تیر برق ها در شهر زنجان طوری است که باعث ایجاد تصادف های متمادی در شهر زنجان شده است. شهردار زنجان گفت: باید اداره برق پاسخگوی این امر باشد.

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0