تصویب قانون حمایت از احیاء و نوسازی بافت های فرسوده

امسال اولین سامانه جامع مدیریت عمران و بهسازی شهری با محوریت حسابداری اراضی و املاک در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران راه اندازی شد با راه اندازی این سامانه کلیه امور مربوط به املاک و اراضی در بستر GIS در حال پیاده سازی است.

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری از تصویب قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین پیشرفت ۵۲ درصدی طرح عظیم بهسازی و نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم امام رضا (ع) خبرداد.

مجید کیانپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: در پایان سال گذشته توانستیم مفاد قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری بویژه مواد ۴ و ۹ آن اجرایی کنیم، همچنین توانستیم آئین نامه‌ها و دستور العمل‌های مربوطه را توسط شرکت مادر تدوین کنیم.

وی افزود: با تصویب مقررات مزبور، موانع عمده ای که بر سرراه نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده وجود داشت، رفع خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهر سازی همچنین از طرح نوسازی پیشرفت ۵۲ درصدی طرح عظیم بهسازی و نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم امام رضا (ع) خبر داد و گفت: بافت فرسوده پیرامون حرم امام رضا (ع) یکی از بزرگترین طرح‌های نوسازی و بهسازی است که به منظور ارائه خدمات بهتر به زایرین و مجاورین توسط سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی (شرکت عمران و مسکن سازان ثامن) در حال اجراست که تاکنون این پروژه ۵۲ درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح تا کنون بیش از ۳۲ پروژه به اتمام رسیده و تا پایان اسفند ماه گذشته ۳۳/۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا شد.

راه اندازی اولین سامانه جامع در نوروز ۹۲

کیانپور ادامه داد: امسال اولین سامانه جامع مدیریت عمران و بهسازی شهری با محوریت حسابداری اراضی و املاک در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران راه اندازی شد با راه اندازی این سامانه کلیه امور مربوط به املاک و اراضی در بستر GIS در حال پیاده سازی است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری گفت: با استفاده از این سامانه اتصال شرکت‌های عمران و مسکن سازان استان‌ها و ادارات بافت فرسوده به مرکز در خصوص املاک و مستغلات، ایجاد بانک اطلاعات جامع و به روز بودن آن، تسریع و تسهیل در انجام فرایندهای مختلف سازمانی و… به راحتی انجام خواهد شد و عملا مدیریت فرایندهای طرح‌های عمران و بهسازی شهری ایران دراختیار این سامانه خواهد بود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0