ابلاغ طرح جامع لاهیجان و بندر کیاشهر

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گیلان گفت: اسناد و مدارک طرح جامع شهرهای لاهیجان و بندر کیاشهر از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ شده است.

خدیجه انشاء در جلسه بررسی وضعیت راه‌های شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان با اشاره به تاثیر طرح جامع در زندگی شهری اظهار کرد: امنیت و رفاه شهروندان با طرح جامع شهری رابطه مستقیم دارد.

وی کیفیت زندگی شهری و نظم و هماهنگی طرح‌های توسعه و عمرانی در طرح‌های تفصیلی شهرها را حائز اهمیت خواند و افزود: طرح‌های جامع و تفصیلی با اهداف مشخص برای افق ۱۰ تا ۱۵ ساله برای هر شهر تهیه می‌شود.

انشاء از ابلاغ طرح جامع شهر لاهیجان خبر داد و بیان کرد: اسناد و مدارک طرح جامع شهر لاهیجان پس از انجام فرآیند قانونی از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ شده است.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه طرح جامع مذکور لازم‌الاجرا است، تصریح کرد: شهرداری‌ها طبق ماده هفت قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری مکلف به اجرای طرح‌های جامع هستند.

وی خواستار لحاظ شدن ابعاد جغرافیایی، اجتماعی و … در طرح‌های جامع شهری شد و خاطرنشان کرد: مصوبه طرح جامع بندر کیاشهر توسط شورای عالی شهرسازی و معماری به استانداری گیلان ابلاغ شده است. به گفته انشاء، طرح جامع شهرهای صومعه‌سرا و سیاهکل در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بررسی اولیه شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0