الزام رعایت سقف جمعیتی تهران

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مقرر کرد: با توجه به منابع آب کلان‌شهر تهران در تمامی برنامه‌ها باید سقف جمعیت‌پذیری ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری رعایت شود.

 وزارت راه و شهرسازی، شورای عالی شهرسازی و معماری با اصلاح اعلام مصوبه مورخ ۹/۴/۹۳ شورای عالی در خصوص گزارش طرح تفصیلی تهران اعلام کرد: این شورا گزارش طرح تفصیلی تهران را در جلسه مورخ ۹/۴/۹۳ خود مورد بررسی قرار داد؛ مرحله اول گزارش کمیته فنی پیرو جلسه مورخ ۳۰/۱۰/۹۱ قرائت شد و با توجه به مباحث جمعیتی شهر تهران، رعایت سقف سکونت پذیری ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر و سقف جمعیت پذیری ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تاکید شد.

همچنین مقرر شد در ادامه بحث با توجه به منابع آب کلان‌شهر تهران در تمامی برنامه ها این سقف رعایت شود و مقرر شد تا جلسه بعد و ادامه قرائت محور های بعدی، هماهنگی های لازم با کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر صورت گیرد و با توجه به تاٌکید دفتر مقام معظم رهبری و ماموریت تهیه گزارش از وضعیت طرح‌های تهران گزارش های لازم برای ارائه تهیه شود.

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در اجرای بند ۵ ماده ۴ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، ماده ۴۲ آیین نامه نحوه بررسی و تصویب طرح‌های توسعه و عمران محلی، ناحیه ای، منطقه ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور مصوب ۱۲/۱۰ ۷۸ هیات وزیران مصوبات خود را در خصوص تهران به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0