تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اولویت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد قرار گیرد.

عباس شیرمحمدی در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: فاصله حریم و محدوده شهری یک تنفس‌گاه برای توسعه برنامه‌های شهری و جلوگیری از ناهنجاری‌ها به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه محدوده شهری مطابق با یک برنامه‌ریزی هماهنگ توسعه پیدا می‌کند، گفت: مشهد مقدس در نقاط مختلف شرقی، جنوبی و شمالی به خاطر فاصله با شهرهای همجوار مشکل تداخل حریم نداشت و با تشکیل شهرستان طرقبه و شاندیز مرز حریم مشهد در شمال غربی و غرب با مرز متصور آنها تداخل پیدا کرد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: اختلاف نظر در ارتباط با حریم غربی مشهد سبب شد تا طرح جامع که بسیاری از فصول آن انجام شده بیش از دو سال معطل بماند و قضاوت به استانداری خراسان‌رضوی و وزارت کشور کشیده شود.

وی تاکید کرد: سند طرح جامع و تفصیلی پاسخگویی یکنواختی را در همه نقاط شهر مشهد اعمال کند و هم‌اکنون با به تعویق افتادن این سند خسارت‌های زیادی به شهر وارد شده است. رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: به نظر بنده اولویت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد قرار گیرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0