ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

ستاد ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی با عضویت وزیران راه و شهرسازی(رئیس)، کشور، نیرو، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری، معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور، رؤسای…

ستاد ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی با عضویت وزیران راه و شهرسازی(رئیس)، کشور، نیرو، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری، معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور، رؤسای سازمان‌های حفاظت محیط زیست و بهزیستی کشور و فرمانده نیروی انتظامی تشکیل می‌شود.

هیات وزیران مصوبه اصلاح بند (۲) تصویب‌نامه شماره۴۴۸۳۳/ت۲۹۲۷۱هـ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۲ را ابلاغ کرد. مصوبه اصلاح بند (۲) تصویب‌نامه شماره ۴۴۸۳۳/ت۲۹۲۷۱هـ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۲ به وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۸/فروردین ۱۳۹۲ بنا به پیشنهاد مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۱ وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:

بند (۲) تصویب‌نامه شماره ۴۴۸۳۳/ت۲۹۲۷۱هـ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۲ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

۲ـ ستاد ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی با عضویت وزیران راه و شهرسازی (رئیس)، کشور، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، رؤسای سازمانهای حفاظت محیط زیست و بهزیستی کشور و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکیل و دبیرخانه آن در وزارت راه و شهرسازی مستقر می‌شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0