طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری

عضو شورای اسلامی بیرجند گفت: در حال حاضر طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری است.

عباسعلی نیک ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بیرجند اظهار داشت: در طرح تفصیلی هر منطقه فضای آموزشی و خدماتی آن منطقه طراحی می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای این طرح فضاهای آموزشی و خدماتی قبل از سکونت تعبیه می‎شوند، تصریح کرد: در مهرشهر بعد از سکونت مردم مشکل آموزشی داریم.

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند ایجاد مسکن مهر را ناخواسته دانست و یادآور شد: هر مسکن مهری مانند مهرشهر بیرجند نیاز به فضاهای آموزشی و خدماتی دارد.

نیک با اشاره به پیشنهاد ایجاد مجتمع آموزشی در شکراب بیرجند ادامه داد: دانش‌آموزان نمی‎توانند از مهرشهر برای تحصیل به شکراب بیایند و واگذاری زمین برای فضای آموزشی در مهرشهر نیازمند جانمایی است.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی در مهرشهر باید انجام و بازنگری شود، خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی بیرجند در حال بازنگری است. مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: مسئله مشارکت مردم در آموزش و پرورش در دنیا یک امر طبیعی است.

محمد زمانی مبلغ ۴۰ هزار تومان را مبلغ ناچیزی برای مشارکت اولیاء دانش‎آموزان در کیفیت‎بخشی آموزش دانست و یادآور شد: اگر این مبلغ اخذ شود ۱۰ برابر آن ارزش‎افزوده دارد.

وی با بیان اینکه اولیاء باید به همکاران ما در آموزش و پرورش اعتماد کنند، خاطرنشان کرد: این مبلغ برای ارتقاء کیفی و کمی مسائل آموزشی دانش‎آموزان هزینه می‎شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0