شرط مجوز ساخت مجتمع تجاری

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: تنها در صورت تأمین کامل فضای پارکینگ مجوز ساخت مجتمع های تجاری صادر خواهد شد.

فرزانه نظری پور اظهارداشت: با توجه افزایش ساخت و ساز مجتمع های تجاری در مرکز شهر و ترافیک در قزوین، برنامه های مهم از سوی شهرداری قزوین اجرا می شود. وی افزود: براساس طرح تفصیلی شارمند سال ۱۳۶۹ محورهای خیام، سعدی و طالقانی به عنوان نقاط تجاری در هسته مرکزی شهر قزوین مشخص شدند.

نظری پور بیان کرد: ساخت و ساز مجتمع های تجاری در مناطق مرکزی شهر در سال های اخیر افزایش یافته است، اما به منظور کنترل ترافیک شهری، تأمین پارکینگ به یکی از اصلی ترین مولفه های ساخت و ساز مجتمع های تجاری تبدیل شده است و تنها در صورت تأمین کامل فضای پارکینگ مجوز ساخت مجتمع های تجاری ارائه می شود.

وی ادامه داد: از دیگر سیاست های شهرداری قزوین به منظور کنترل ترافیک تلاش برای پراکندگی واحدهای تجاری در مناطق مختلف شهر است و بر همین اساس نیز با طرح های تشویقی از کسانی که مایل به ساخت و ساز تجاری در شمال شهر هستند، استقبال می کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بیان کرد: در طرح تفصیلی جدید نیز بنا داریم بر اساس نیازسنجی مجتمع های تجاری را در مقیاس محلات پراکنده کنیم. نظری پور اظهارداشت: از سوی دیگر طرح پیاده راه سازی در محورهای تجاری پر تردد نیز از جمله برنامه هایی است که در حال حاضر در خیابان خیام و در ۳ فاز رو به انجام است و می تواند تا میزان زیادی از شدت ترافیک بکاهد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0