ساماندهی میدان امام‌خمینی(ره)

شهرداری تهران مکلف به ساماندهی میدان امام خمینی طی مدت دو ماه شد.

محمد سالاری – رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در هفتاد و هفتمین جلسه علنی در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی میدان امام خمینی، اظهار کرد: تاکنون برای ساماندهی این میدان ۱٫۴ میلیارد تومان هزینه شده است و سازمان زیباسازی هم نقشه‌های خود را تا فاز دو طرح پیش برده است.

وی افزود: باید مجموعه اقدامات انجام شده برای میدان امام خمینی(ره) مبتنی بر طرح‌های تفصیلی و طرح‌های موضوعی و موضعی باشد و در این راستا برای مسیرهای توپخانه، ناصرخسرو و سعدی طرح‌های موضعی لازم در نظر گرفته شده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در مورد طرح تکلیف ساماندهی میدان امام‌خمینی(ره) توسط شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری مکلف است لایحه ساماندهی میدان امام خمینی را ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه با تاکید بر تقویت هویت بافت تاریخی میدان و رسالت‌بخشی آن، ساماندهی کاربری‌ها با تاکید بر اصول سازگاری، ظرفیت، وابستگی و نیز آرام‌سازی حرکت سواره و اولویت‌بخشی به هرحرکت پیاده با ارج نهادن به شهروندان و جامعه ذی‌نفع در راستای ارتقای کیفیت سطح زندگی اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهرداری باید با احصاء کلیه مطالعات و طرح‌های پیشین مرتبط در محدوده مورد نظر به همراه برنامه زمانبندی اجرایی طرح جهت بررسی و تصویب آن اقدام کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0