قبرستان بعدی تهران کجاست؟

عضو شورای شهر تهران در باره سازمان بهشت زهرا که دستور کار جلسه اخیر شورا بود گفت: معاونت شهری شهرداری گزارش خود را با کمی تاخیر راجع سازمان بهشت زهرا ارایه داد و اعلام کرد که بهشت زهرا فقط تا چهار سال آینده می تواند پاسخگوی نیاز تهران باشد.

محمد حقانی اظهار کرد: مطالعات زیادی برای گورستان تهران انجام شد اما متاسفانه در چهار سوی تهران فقط جنوب تهران حایز شرایط شناخته شد چون شمال تهران بعلت کوهستانی بودن شرایط مناسبی ندارد غرب تهران هم بدلیل وزش باد شهریار مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نبود و شرق تهران هم بدلیل وجود مکان های نظامی کنسل شد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: قرار بر این شد که مطالعاتی درباره محل مناسبی در جنوب تهران شروع شود تا با دولت و منابع طبیعی برای تملک زمین هماهنگ شود تا کار های اجرایی دیگر انجام شود.

وی در ادامه در مورد طوفان تهران که دستور کار دیگر جلسه اخیر شورا بود گفت: این واقعه زنگ خطری بود که به ما نشان داد تهران در مقابل بلایای طبیعی بلا دفاع است و اگر مشکلی از این بزرگتر پیش بیاید هیچ یک از سازمان های ذی ربط نمی توانند پاسخگو باشند. حقانی افزود: حتی اگر هوا شناسی طوفان را بموقع پیش بینی کرده بود کاری بیشتری نمی شد کرد فقط خود مردم می توانستند نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به غیر استاندارد بودن ساخت ساز در تهران گفت: داربست ها و سنگ نماهایی که در اثر طوفان سقوط کردند و باعث فوت شهروندان ما شدند نشان داد سازمان های ناظر، کار خود را بخوبی انجام نمی دهند و مساله را شوخی گرفته اند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به دوره اول شورا شهر گفت: در تحقیقی که در آن زمان صورت گرفت در اثر زلزله در بافت فرسوده ۴۰۰ هزار کشته در تهران می دهیم. وی در پایان گفت: ما در مقابل یک باران که دو روز طول بکشد هم با مشکل مواجه هستیم چه برسد به زلزله و متاسفانه ما داریم تاوان کوتاهی مسوولین گذشته را می دهیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0