طرح مسکن اجتماعی نهایی می‌شود

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بحث و تبادل نظر درباره طرح مسکن اجتماعی در عرصه تخصصی برای آسیب‌شناسی آن خبر داد و گفت: این طرح تا اواخر تابستان نهایی می‌شود.

حامد مظاهریان اظهار کرد: به‌طور همزمان که مباحث کارشناسی مربوط به طرح مسکن اجتماعی انجام می‌شود آنرا به عرصه عمومی نیز آورده‌ایم. وی با تاکید بر این‌که هر چه جلوتر می‌رویم بخش‌های مختلف طرح برای اظهارنظر با مجلس و دیگر محافل تخصصی در میان گذاشته می‌شود.

وی با بیان این‌که بحث و گفت‌وگو طرح را غنی می‌کند، اظهار کرد: بررسی طرح مسکن اجتماعی هنوز به پایان نرسیده و در فرآیند شکل‌گیری قرار دارد. معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مرحله یک طرح مسکن اجتماعی تصویب و مرحله دوم آن شروع شده است.

مظاهریان با بیان این‌که طرح مسکن اجتماعی تا آخر تابستان نهایی می‌شود، افزود: یکی از مسائل این طرح نظام تامین درآمدهاست، ضمن آن‌که آسیب‌شناسی طرح را انجام داده و آنرا در جامعه تخصصی مطرح می‌کنیم تا مشخص شود دیدگاه ما ایراد دارد یا این‌که طرح باید اصلاح شود.

وی گفت: به‌طور همزمان که بررسی طرح مسکن اجتماعی در بخش‌های مختلف از جمله معماری، شهرسازی اجتماعی و سیاستگذاری پیش می‌رود ممکن است در بخشی مانند نظام تامین مالی مشکلی را ردیابی کنیم که آنرا در عرصه عمومی مطرح می‌کنیم و پس از نظرخواهی از کارشناسان یا طرح را اصلاح کرده یا این‌که سیستم را منطبق با طرح می‌کنیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0