تأمین خدمات روبنایی مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: بر اساس قانون ساماندهی مسئولیت ایجاد هر یک از خدمات در مسکن مهر بر عهده دستگاه‌ها است.

احمد اصغری‌مهرآبادی اظهار کرد: بر همین اساس ایجاد کلانتری‌ها، درمانگاه‌ها، مساجد، مدارس باید توسط هر یک از دستگاه‌های متولی اجرا شود. وی افزود: البته وزارت راه و شهرسازی برای اجرای این طرح‌ها در مسکن مهر اقداماتی را انجام داده است، با این وجود اگر ما آمدیم و ساخت این اماکن را آغاز کردیم این بوده که یک مسکن را برای تأمین اولیه این اماکن در واحدهای مسکن مهر داشته باشیم.

اصغری‌مهرآبادی ساخت ۳۵۰ باب مدرسه از محل منابع داخلی را برشمرد و گفت: البته این تنها یک چهارم از نیازهای مسکن مهر واحدهای آموزشی را کفاف می‌دهد. وی تاکید کرد: همچنین بر اساس قانون ساماندهی تأمین خدمات زیربنایی در سایت‌های مسکن مهر بر عهده وزارت نیرو است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در بخش دیگری با اشاره به آماده سازی ۱۳۱ هزار واحد مسکن مهر گفت: البته بهره‌برداری از این واحدها در گرو تأمین زیرساخت‌ها از سوی شرکت‌های خدمات رسان است. وی همچنین پیش‌بینی کرد تا در صورت تزریق اعتبارات، پرونده مسکن مهر در سال آینده بسته شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با یادآوری اینکه برای تأمین زیر‌ساخت‌های لازم مسکن مهر ۵۶ هزار میلیارد ریال نیاز است، گفت: مذاکراتی در این باره با دولت انجام شده تا اعتبارات مورد نیاز در این زمینه تأمین شود.

وی همچنین یکی از آسیب‌های مسکن مهر را اتکا به زمین‌های دولتی برشمرد و افزود: اینکه صرفاً به زمین‌های دولتی اتکا و بعضاً در ساخت این واحدها سایت‌هایی در خارج از شهرها جانمایی شد، ضعف‌هایی بوده که در ساخت مسکن مهر وجود داشته است. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برای بررسی مشکلات مسکن مهر و بازدید از روند احداث این واحدها به استان خراسان شمالی سفر کرده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0