حریم تبریز افزایش می یابد

شهردار کلانشهر تبریز از موافقت وزیر راه و شهرسازی با افزایش حریم شهر تبریز خبر داد و گفت: وزیر دستور داد حریم تبریز از دو و نیم تا پنج برابر افزایش یابد.

صادق نجفی اظهار کرد: در جلسه سه ساعته‌ای که در حضور استاندار آذربایجان‌شرقی با وزیر داشتیم وی دستور داد حریم تبریز از دو و نیم تا پنج برابر افزایش یابد. شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه از وزیر ۱۰ مجوز دریافت کرده‌ایم گفت: از جمله این مجوزها موافقت وزیر با کمربند سوم تبریز، موافقت با مطالعه طرح تبریز جدید و چند طرح بزرگ دیگر را می‌توان نام برد.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: این مجوزهای صادر شده برای پیشرفت و آبادانی شهر سبب تحول بزرگی خواهد شد و با نهایی شدن این طرح‌ها شهر تبریز چهره جدیدی به خود خواهد گرفت.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به عدم همکاری برخی سازمان‌ها و ادارات با شهرداری اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌شرقی دستور داده است هر سازمانی که با شهرداری تبریز همکاری نداشته باشد مسئولیت عدم همکاری متوجه آن تشکیلات خواهد شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0