بازگشت اراضی تصرف شده سمنان

مدیرکل اطلاعات استان سمنان با تبیین وظایف و رسالتهای این وزارت خانه در حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی از شناسایی مواردی از زمین خواری و رفع تصرف از ۴۰۰ هکتار اراضی تصرفی در این استان خبر داد.

این مقام مسئول به مناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) افزود: در این ارتباط در استان ۱۰۷ فقره پرونده تشکیل و اراضی متصرفی به دولت برگشت. وی شناسایی فعالان ضد دین در فضای مجازی و دستگیری دو نفر در این ارتباط، شناسایی باند فساد علمی آموزشی در دو دانشگاه استان و دستگیری سه نفر را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: در این ارتباط با ۱۶ نفر نیز برخورد ارشادی شد. وی انجام اقدامات پیشگیرانه برای برخورد با فعالیت تبلیغی مسیحیت تبشیری، مقاله با فرقه های نوظهور را از دیگر برنامه های اداره کل اطلاعات استان سمنان برشمرد و گفت: عمده افراد اغفال شده در بحث مسیحیت تبشیری افراد معتاد، فرزندان طلاق، افراد سرخورده از خانواده و بیماران روحی و روانی هستند.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان گفت: در برخورد با فرقه های انحرافی نیز گفت: این فرقه ها سه هدف مشترک قدرت، ثروت و شهوت را دنبال می کنند و در این ارتباط یک فرقه موسوم به ˈسای باباˈ در استان سمنان شناسایی و متلاشی شد. وی گفت: این فرقه توسط یک خانه مقیم آمریکا در سمنان تبلیغ می شد و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و متلاشی شد. وی انجام اقدامات مقابله ای مبارزه با باندهای سازمان یافته قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر فعالیتها بیان کرد و گفت: در این ارتباط دو لابراتور تهیه مواد مخدر صنعتی و نیز باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد. وی گفت: یکی از این لابراتورها در تهران فعالیت داشت که در ارتباط با این جرائم در مجموع ۱۰ نفر شناسای و دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان گفت: برخورد با قاچاق سلاح نیز از دیگر فعالیتها است که در این خصوص ۱۸ قطعه سلاح شکاری قاچاق که از مرزهای غربی وارد می شد شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند. وی با تشریح فعالیتهای آموزشی و آگاه سازی نخبگان و گروهها و افراد جامعه را نیز ار برنامه های اداره کل اطلاعات برشمرد و با تاکید بر اینکه سیستم اطلاعاتی نظام اسلامی بر خلاف سایر دستگاههای اطلاعاتی دنیا متکی بر شرع، اخلاق و قانون است گفت: نظام اطلاعات در ایران اسلامی بر پایه مردم مدار فعالیت می کند.

مدیرکل اطلاعات استان سمنان همکاری مردم با سربازان گمنام امام زمان را از ارکان اصلی وزارت اطلاعات دانست و گفت: مردم هرگونه اطلاعات ضد امنیتی را می توانند از طریق شماره ۱۱۳ ستاد خبری ۲۴ ساعته ارائه دهند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0