شکل گیری پایتخت فرهنگی جهان اسلام در قلب تهران

شهردار تهران پیش از ظهر امروز به همراهی جمعی از معاونان و مدیران شهری دربازدید از پروژه های عمرانی و فرهنگی اراضی عباس آباد با بیان اینکه نقشه سبک زندگی این مجموعه باید مشخص شود، تاکید کرد: منطقه عباس آباد خود یک شهرداری و یک مجموعه فرهنگی یکپارچه است که دارای شاخصه های منحصر به فرد علمی، مذهبی، فرهنگی و فضای سبز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در بازدید از اراضی عباس آباد بابیان اینکه این تپه ها با مساحت بیش از۵۰۰ هکتار از مصلا گرفته تا حوزه های دیگر فرهنگی ، علمی و مذهبی را در خود جا داده است، اظهار کرد: تکمیل پروژه های شاخص این مجموعه نظیر پل طبیعت، باغ کتاب، باغ هنر، آسمان نما و… در اولویت شهرداری تهران است که با بهره برداری از آنها پایتخت فرهنگی جهان اسلام در دل شهر تهران شکل خواهد گرفت.

شهردار تهران افزود: از تمامی اندیشمندان و کارشناسانی که در این زمینه صاحب نظر هستند تقاضای کمک می کنیم که بتوانند با مشورت و نظرات خود ما را هدایت کنند تا این مجموعه در شهر تهران ماندگار باشد.

وی تصریح کرد: انشاالله بتوانیم به عنوان یک مرکزی که در سبک زندگی در عرصه های مختلف تاثیرگذار است، از آن بهره برداری کنیم .

قالیباف درباره پانورامای باغ موزه دفاع مقدس نیز گفت: طرح اولیه این پانوراما درخصوص فتح خرمشهر طراحی شده است که به عنوان هنری ترین و زیباترین شکل ممکن آماده بهره برداری می شود .

شهردار تهران با بیان اینکه پانورامای دفاع مقدس به جهت فنی این قابلیت را دارد که صحنه های دیگری از تاریخ دفاع مقدس را نیز به نمایش بگذارد، تاکید کرد: در حال حاضر ساخت مرحله محتوای و فنی این مجموعه رو به پایان است و انشالله تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0