احداث باغ شهر ممنوع است

سرپرست مدیریت اراضی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه احداث باغ شهرها در استان زنجان غیر مجاز است گفت: متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‎شوند و برخورد جدی با آنها صورت می گیرد.

محمد حسن پور احداث باغ شهرها را غیر قانونی اعلام کرد و افزود: متخلفان احداث باغ‌شهر در صورت تکرار به ۶ ماه زندان محکوم می‌شوند و این افراد دارای پرونده کیفری می شوند.

وی اظهارداشت: با توجه به اطلاع‎‌رسانی‎های انجام گرفته متاسفانه افرادی سود جو احترامی به زمین های زراعی قائل نیستند و بهترین باغات استان همچون ابهر، خرمدره و زنجانرود راتخریب و اقدام به تاسیسات و ساخت و ساز می کنند.

سرپرست مدیریت اراضی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سازمان جهادکشاورزی سال گذشته از طریق قانونی و با حفظ کاربری مجوز ۲۲۰ مورد احداث بنا را صادر کرده است. وی افزود: اگر افرادی نیاز به تغییر کاربری دارند می‎توانند به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند و مراحل قانونی این کار را طی کنند.

سرپرست مدیریت اراضی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به حجم پرونده ها در باغ شهرها اشاره کردوافزود: در راستای رسیدگی به این پرونده ها قضاتی برای این امر پیش بینی شده است.

حسن پور گفت: احداث باغ شهرها در هر صورت غیرمجاز است و بیش از ۳۰ قطعه زمین به صورت غیرمجاز بر روی نقشه‎های غیرمجاز به عنوان باغ شهر در حال تفکیک هستند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0