بزرگترین نمایشگاه معماری جهان در ونیز

بزرگترین نمایشگاه بین المللی معماری جهان در ونیز آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی معماری در ونیز هر ساله بسیار مورد توجه قرار می گیرد. نمایشگاه بین المللی امسال نیز در این شهر ایتالیایی افتتاح شده است. نمایندگانی از حدود چهل کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه امسال با سالهای گذشته تفاوت کوچکی دارد و آن اینکه در نمایشگاه امسال علاوه بر عرضه جدیدترین طرحهای معماری که همواره در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود، طرحهای قدیمی معماری نیز به نمایش گذاشته شده است. پنجره هایی با قدمت چندصدساله و با طراحی های مختلف معماری یکی از بخشهای جالب توجه این معماری است.

برگزار کنندگان این نمایشگاه امیدوارند در بزرگترین رویداد معماری جهان، بازدیدکنندگان را با گذشته معماری نیز آشناتر کنند و اینکه در طول تاریخ، چه تحولات تاریخی در این عرصه رخ داده است. برخی از آثار به نمایش گذاشته شده قدیمی در این نمایشگاه، قدمت هزاران ساله دارد. طرحهای دربهای قدیمی امنیتی نیز از دیگر بخشهای جالب نمایشگاه امسال ونیز است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0