جزئیات جدید طرح مسکن اجتماعی

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام جزئیات جدید از طرح مسکن اجتماعی دولت یازدهم، گفت: تامین مالی، مباحث اجتماعی، مسایل معماری و شهرسازی مسکن اجتماعی از مواردی است که در حال بررسی و مطالعه است.

حامد مظاهریان در خصوص برخی اظهارنظرها درباره مسکن اجتماعی، اظهار داشت: مطالبی که در مورد مسکن اجتماعی از سوی دیگر منابع مطرح می‌شود، با واقعیت تطابق کمی دارد، بنابراین نمی‌تواند مرجعی برای این طرح باشد.

وی با بیان اینکه مطالعات برای طرح مسکن اجتماعی در چهار گروه انجام می شود، گفت: این گروه ها در مورد وجوه مختلف مسکن اجتماعی مطالعه می کنند و تا زمانی که مطالعات این طرح به پایان نرسد، طرح کلی مطرح نمی‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تامین مالی مسکن اجتماعی از جمله موارد مورد بررسی و مطالعه است، بیان کرد: مباحث اجتماعی مسکن اجتماعی، مسایل معماری و شهرسازی مسکن اجتماعی از دیگر مواردی است که در حال بررسی و مطالعه است.

مظاهریان با بیان اینکه در مسکن اجتماعی هدف این است که بصورت خاص دو دهک آسیب پذیر مورد حمایت قرار گیرد، افزود: مسکن اجتماعی باید سازوکاری برای تامین مسکن باشد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح هدف بلندی قلمداد می‌شود، اظهار داشت: باید سازوکاری را اجرایی کرد تا مسکن اجتماعی به تمرکز فقر منجر نشود و در عین عزت بتوان در این زمینه کار کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از این از تدوین این طرح تاپایان سال خبر داده و گفته بود: تدوین چنین طرحی زمان می برد اما این قول را می‌توان داد که تاپایان سال طرح آماده شود، زیرا باید در مجلس و دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0