آغاز طرح مسکن اجتماعی و حمایتی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با بیان اینکه برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر حداقل ۳ هزار میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است گفت: تا پایان خرداد ماه و تابستان امسال طرح‌های جدید مسکن اجتماعی و حمایتی شروع به کار می‌کنند.

احمد اصغری‌مهرآبادی افزود: دولت یازدهم پس از پایان کار مسکن مهر راهکارها و رویکردهای جدیدی دارد از جمله اجرای طرح‌های جدید در قالب مسکن اجتماعی، مسکن حمایتی و مشارکتی است که مشکل مسکن نیازمندان کشور را حل می‌کند.

*تا پایان سال آینده پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسند

وی خاطر نشان کرد: در صورت مساعدت بانک مرکزی، تا پایان سال آینده پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسند. وی گفت: تمام پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور برای اتمام به اعتبار نیاز دارند و بانک مرکزی برابر مصوبه دولت برای مسکن مهر، ۵۰ هزار میلیارد تومان تصویب کرده که از این رقم ۴۴ هزار میلیارد تومان آن تا به امروز پرداخت شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور نیز ۴۷ هزار میلیارد تومان دیگر قرارداد بسته شده که این میزان کافی نیست.

*باید سقف تسهیلات بانکی را از۲۵میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش دهیم

مهرآبادی افزود: برای تکمیل و اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور حداقل ۳ هزار میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که سقف وام و تسهیلات بانکی را از۲۵میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: با هر روش و تدبیری که بانک مرکزی انجام می‌دهد برای کمک به پروژه‌های نیمه تمام که آماده‌سازی آنها باقی مانده، حدود یک هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی با اشاره به نقش مردم در تسریع روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، گفت مردم هم در این راستا باید کمک کنند و سهمی را که از طریق آورده شخصی بپردازند به موقع و به دور از هر گونه تعللی انجام دهند چرا که هر چقدر مردم سریعتر این پول‌ها را پرداخت کنند در اتمام و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تعلل پیش نخواهد آمد.

مهرآبادی ، افزود: دولت یازدهم پس از پایان کار مسکن مهر راهکارها و رویکردهای جدیدی دارد از جمله اجرای طرح‌های جدید در قالب مسکن اجتماعی، مسکن حمایتی و مشارکتی است که مشکل مسکن نیازمندان کشور را حل خواهد کرد.

وی گفت: مسکن مهر پس از اینکه به اتمام رسید، پرونده آن در سطح کشور بسته می‌شود و عنوان دیگری از جمله مسکن اجتماعی برای آن تعریف خواهد شد.

*آغاز طرح‌های جدید مسکن اجتماعی و حمایتی از اواخر خرداد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر افزود: برای اجرای طرح‌های جدید مسکن در دولت یازدهم کارگروهی تشکیل شده و فعالیت می‌کنند و تا پایان خرداد ماه و تابستان امسال بر مبنای آن طرح‌های جدید مسکن اجتماعی و حمایتی و مشارکتی شروع به کار می‌کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0