ساخت پردیس تاریخ ایران در شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طبق صحبت‌هایی که با شهردار داشتیم، امیدواریم تا سه ماه دیگر کار ساخت پردیس تاریخ ایران آغاز شود.

«غلام مهدی حقدل» امروز(سه‌شنبه ۶ خردادماه) در جمع خبرنگاران گفت: پردیس تاریخ ایران یکی از مصوبات مهم شورای سوم بود که در این دوره اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه این پروژه هیچ انتفاع مادی برای هیچ فرد و دستگاهی ندارد، ادامه داد: براساس این مصوبه، گذشته‌ی تاریخی شیراز و ایران در یک مسیر طرحی و ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در این مجموعه یک برج فرهنگی احداث می‌شود که در آن موزه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مختلف سامان داده می‌شود، این برج قطع یقین یک اثر ارزشمند و فاخر فرهنگی و هنری برای شیراز است.

حقدل محل اجرای این پروژه را در شمالغرب شیراز عنوان و در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی می‌کنید که برخی تندروها، با این مصوبه هم مخالفت داشته باشند، تصریح کرد: به فضل خداوند، شورای اسلامی شهر شیراز برای عزت این مردم ایستاده است و به هیچ عنوان در دفاع از منافع شهر و شهروندان عقب‌نشینی نمی‌کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0