«اطلس مال» در شورای‌عالی معماری و شهرسازی

دبیر شورای‌عالی معماری و شهرسازی در نامه ای اعلام کرد: دبیرخانه شورا نسبت به ارائه گزارش حقوقی و فنی در خصوص ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران (اطلس مال) برای جلسه بعد این شورا اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی در نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرده است: در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای،‌ منطقه‌‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲ دی ۷۸ هیات محترم وزیران، شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۸ / ۲ / ۹۳ ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران را مورد بررسی قرار داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه خود با اشاره به مصوبات جلسه ۸ اردیبهشت شورای عالی معماری و شهرسازی تاکید کرده است: موضوع ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران با دعوت از نمایندگان شورای اسلامی شهر وشهرداری تهران و با قید فوریت در کمیته فنی شورای عالی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به جلسه آتی شورا گزارش شود.

حناچی در نامه خود تصریح کرده است: در جلسه مورخ ۲۲ اردیبهشت ۹۳ شورای عالی شهرسازی و معماری گزارش کمیته فنی شورای عالی پیرو مصوبه ۸/۲/۹۳ قرائت شد که اعضاء شورای عالی ضمن تأکید بر نظرات کمیته فنی بررسی حقوقی و فنی موضوع با نگاه رعایت حقوق شهروندان، اختیارات و حدود قانونی شهرداری تهران و رعایت حقوق سرمایه گذاران را درخواست کردند و مقرر شد دبیرخانه شورا نسبت به ارائه گزارش حقوقی و فنی برای جلسه بعد اقدام کند.

پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد. این پروژه با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ۴ ط تجاری و یک طبقه فودکورت و ۶ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0