احتمال تغییر طرح جامع شهر ایلام

نائب رئیس شورای شهر ایلام گفت: با ضرورت‌های موجود احتمال تغییر در طرح جامع شهر ایلام وجود دارد.

هادی کرمی اظهار داشت: شاپور پولادی معاون عمرانی استاندار ایلام در این رابطه وعده داده که مشکلات فعلی طرح جامع شهری را بر طرف کند. نائب رئیس شورای شهر ایلام گفت: به عنوان مثال در طرح جامع شهری آمده است که خیابان آیت‌الله حیدری باید ۹ متر تعریض داشته باشد و عملاً این مهم با عنایت به مشکلات مردم و مشکلات مالی استان ایلام امکانپذیر نیست. وی ادامه داد: این درحالی است که با نظران مسئولان امر و تغییر در طرح جامع امکان تعریض پنج متر فراهم خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: اگر این پنج متر اجرایی شود بدون تردید با سهولت بیشتری خیابان آیت‌الله حیدری تعریض شده و مشکلات ترافیکی این خیابان به عنوان یکی از معابر اصلی ایلام بر طرف خواهد شد. کرمی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری ایلام منتظر نظر نهایی معاونت عمرانی در خصوصی ایجاد تغییر در طرح جامع بوده تا این معبر تعریض شود.

نائب رئیس شورای شهر ایلام گفت: تعریض این معبر یکی از نیازهای اساسی شهر ایلام بوده که مد نظر اعضای شورای شهر ایلام است. وی در پایان اذعان داشت: اعضای شورای شهر ایلام از هیچ کوششی برای توسعه و زیباسازی و عمران و آبادانی ایلام دریغ ندارند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0