جلوگیری از احداث بنا‌های مشرف به مدارس

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت ساختمان‌های بلند و مشرف به مدارس دخترانه موضوع جدیدی است که باید حتماً در شورای شهر روی این موضوع کار کرد.

معصومه آباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «در شورای شهر گذشته صحبت‌هایی برای رفع مشکلات مربوط ساخت ساختمان‌های بلند که مشرف به مدارس دخترانه هستند انجام شد، آیا شما در شورای کنونی برنامه‌ای برای این موضوع دارید؟»، اظهارداشت: به صورت مشخص برای مدارس کنترلی نداریم.

وی افزود: در این مورد ضابطه یا قانونی نداریم، ولی مجوزها را با توجه به اینکه در محدوده بیمارستان‌ها و ساختمان‌های امنیتی است بر اساس آن تعیین می‌کنند. آباد تصریح کرد: اینکه مدارس دخترانه است و به ساختمان‌ها چند طبقه اطراف آن مجوز ساخت داده می‌شوند، فکر می‌کنم موضوع جدیدی باشد که باید حتماً روی آن کار کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید روی این موضوع کار کنید؟»، خاطرنشان کرد: اگر مدارس دولتی ثابت باشند بله، اما اگر غیرانتفاعی باشند خیر؛ چون غیرانتفاعی‌ها خودشان استیجاری هستند و حقی از آنها ضایع می‌شود و باید مدرسه ثابت و تثبیت شده باشد که اگر می‌خواهد قانونی تصویب شود پس فردا اینها جابجا نشوند و قانون معلق بماند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0