کارشناسی ارشد معماری دانشگاه پارس

دانشگاه معماری و هنر پارس از میان پذیرفته شدگان برتر کنکور کارشناسی ارشد معماری و فناوری معماری برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در رشته های کارشناسی ارشد مهندسی معماری و کارشناسی ارشد فناوری معماری – گرایش معماری بیونیک و کارشناسی ارشد فناوری معماری – گرایش معماری دیجیتال دانشجو می پذیرد.

دانشگاه معماری و هنر پارس از میان پذیرفته شدگان برتر کنکور کارشناسی ارشد معماری و فناوری معماری برای سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ در رشته های کارشناسی ارشد مهندسی معماری(کد رشته ۲۳۴۲۵) و کارشناسی ارشد فناوری معماری – گرایش معماری بیونیک (کد رشته ۲۳۸۳۸) و کارشناسی ارشد فناوری معماری – گرایش معماری دیجیتال( کد رشته ۲۳۸۳۹) دانشجو می پذیرد.

با توجه به انتشار کتاب های معماری بایونیک و معماری دیجیتال در ماه های اخیر توسط پروفسور محمود گلابچی ایجاد رشته های معماری بیونیک و دیجیتال در دانشگاه معماری و هنر پارس زمینه های شناخت، توسعه و کاربرد بیش از پیش این حوزه های نوین معماری را در کشور فراهم فراهم ساخت.

بنابراین گزارش موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی – غیر دولتی معماری و هنر پارس ( دانشگاه پارس) با همکاری اساتید برجسته و معتقد به بازشناسی هنر، معماری، فناوری و شهرسازی اسلامی – ایرانی (که در سند نقشه جامع علمی کشور دارای بیشترین ضرورت در اولویت‎های علم و فناوری کشور است) توسط پروفسور محمود گلابچی چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در معماری و مهندسی راه و ساختمان و دارای کرسی یونسکو در معماری تاسیس گردیده است. گلابچی همچنین عناوین استاد نمونه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و پژوهشگر نمونه کشور را در سوابق خود دارا می باشد.

ارائه خدمات آموزشی با کیفیت بالا در زمینه معماری و هنر برای دانشجویان داخل و خارج کشور با بهره گرفتن از اساتید برجسته و مجرب و ایجاد یک دانشگاه با امکان رقابت با دانشگاه‎های معتبر منطقه و جهان در عرصه بین المللی از اهداف این موسسه آموزش عالی تخصصی در زمینه معماری و هنر ایران می باشد. لازم به ذکر است که دانشگاه پارس هم اینک در رشته های معماری ، معماری داخلی ، ارتباط تصویری ، طراحی صنعتی و طراحی لباس دانشجو تربیت می کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0