ممنوعیت ساخت مجموعه تجاری قزوین

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه این شورای عالی درباره ساخت و ساز مجموعه پردیسبان در استان قزوین را برای اجرا به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین ابلاغ کرد.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در باره ساخت و ساز مجموعه پردیسبان در استان قزوین را برای اجرا به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین ابلاغ کرد.

در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲/۱۰/۱۳۷۸ هیأت وزیران، به استحضار می‌رساند؛ در جلسه مورخ ۸/۲/۱۳۹۳ شورای عالی شهرسازی و معماری، موضوع پروژه پردیسبان در استان قزوین ارائه شد و نسبت به ادامه عملیات اجرایی به شرح زیر تصمیم‌گیری شد.

۱ـ با توجه به ماده ۹ قانون «منع فروش و واگذاری…» و ماده ۲۱ قانون «پیش‌فروش ساختمان»، صدا و سیما نسبت به تبلیغات در رسانه ملی با اخذ مجوزهای قانونی و ملی اقدام نماید.

۲ـ کلیه عملیات اجرایی در محدوده پروژه اعم از عملیات خاکی و تأسیس کارگاه تا اخذ مجوز از شورای عالی شهرسازی و معماری، توسط مسئولان استان متوقف شود.

۳ـ مسئولان استان قزوین نسبت به هدایت موضوع در مسیر شوراهای قانونی استانی و ملی و نهایتاً ارجاع به شورای عالی شهرسازی و معماری جهت تصویب نهایی اقدام نمایند.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0