بررسی نماهای ساختمانی ری

کمیته تخصصی نما و معماری شهری در منطقه ۲۰ تشکیل و بررسی نماهای ساختمانی شهرری آغاز شد.

صبح امروز مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی شهرداری تهران در منطقه ۲۰ در این نشست اظهار داشت: با بهره گیری از کارشناسان متخصص و لحاظ شاخصهای معماری ایرانی و اسلامی نماهای ساختمانی شهرری مورد بررسی قرار می گیرد تا نمونه های مطلوب و مناسب شهری در نواحی هفتگانه این منطقه شناسایی و معرفی شوند.

این مسئول، معرفی نماهای مناسب ساختمانی شناسایی شده به شهروندان و سازندگان را مهم برشمرد و افزود: انتخاب طرح های برتر هر ناحیه به منظور الگوسازی برای شهروندان از مهمترین اهداف این اقدام است که در مراحله اجرا همراه با تولید فکر و ایده های خلاقانه نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله صدور پروانه نقشه نما اخذ و پس از تایید ابلاغ می شود، عنوان کرد: با فعالیت کمیته اجرایی نما و معماری ساختمان می توان به جهت ایجاد نماهای مطلوب در محورهای اصلی و تاثیر گذار گام موثری برداشت.

ارائه شاخص های حداقلی برای شناسایی نماهای مناسب و ارائه راهکارهای مناسب در زمینه شکل گیری ساز وکار مدیریت متناسب برای تحقق هویت شهری در معماری نماهای ساختمانی و پرسش و پاسخ کارشناسان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به همراه هیئت همراه و به دنبال تحقق طرح گونه شناسی نماهای شهر تهران با دیدگاه ناحیه محوری در منطقه ۲۰ حضور یافت که معاون شهرسازی و معماری، مدیران ارشد و روسای اداره های شهرسازی نواحی هفتگانه شهرداری منطقه ۲۰ از دیگر اعضاء این جلسه بودند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0