تصویب طرح راهبردی حریم تهران

مدیر کل حریم شهر تهران از تصویب کلیات طرح راهبردی حریم در شهر تهران خبر داد و گفت : شهرداری هیچ نگاه درآمدی به حریم پایتخت ندارد وهیچگونه مجوزی در حریم صادر نمی شود .

خانلریبا بیان این مطلب گفت: آنچه که هم اکنون به عنوان یک ضرورت برای شهر تهران پیش بینی شده آن است که حریم مانند تنفسگاه شهر است و به عنوان یک فرصت است و می تواند از بسیاری از جهات نقش فضای سبز شهر تهران را ایفا کند.

وی افزود : با پیگیری انجام شده عملا مناطق مختلف دارای حریم بر درآمد حریم حسابی نمی کنند و مجوزی در حریم صادر نمی شود و نگاه به حریم با نگاه داخل محدوده کاملا متفاوت است.

خانلری تصریح کرد: اعتقاد ما این است که کسب درآمد از حریم و هزینه کرد آن در داخل محدوده برخلاف سیاست های کلان شهرداری و رویکرد مدیریت شهری است .

وی در ادامه از تصویب کلیات طرح راهبردی حریم شهر تهران در شورای عالی شهرسازی و معمار ی خبر داد و گفت : این طرح که کاملا بازدارنده است و مقررات طرح فوق با جزئیات به زودی تصویب می شود و بسیاری از محدوده های کشاورزی در حریم را تبیین خواهد کرد و مناطق نیز بر اساس قوانین و مقررات در اسناد فرادست مرتبط در این خصوص اقدام خواهند کرد .

مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به نوع ارائه خدمات در محدوده حریم گفت: بر این اساس، بخشهایی از حریم نیز که به عنوان خدماتی پیش بینی می شود معمولا با غلبه فضای سبز و بهره گیری از انرژی پاک امکان پذیر خواهد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0