رفع تصرف اراضی محیط زیست تهران

مدیرکل محیط زیست استان تهران از ازادسازی ۹۹٫۲ درصد از زمین های تصرف شده در مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

رسول علی اشرفی پور با بیان اینکه تا سال ۸۴ دو هزار و ۷۵۰ هکتار از زمینهای مربوط به مناطق حفاظت شده استان تهران در تصرف زمین خواران بوده است ، گفت : با تشکیل شورای حفظ حقوق بیت المال در قوه قضاییه و ایجاد ۶۶۷ پرونده قضایی دو هزار و ۷۳۰ هکتار آزادسازی شده است. وی افزود : ۲۰ هکتار از زمینهای حفاظت شده در مناطق جاجرود و لواسانات در اختیار تصاحب کنندگان است که در ۲۱ پرونده قضایی پیگیری می شود.
مدیرکل محیط زیست استان تهران روند برخورد با زمین خواری در مناطق حفاظت شده را بسیار خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد بزودی همه زمین های تصرف شده آزادسازی شود.
به گفته اشرفی پور حدود ۳۰ درصد از مناطق حفاظت شده کشور منطقه حفاظت شده جاجرود شامل پارکهای ملی خجیر ، سرخه حصار ، لار و منطقه حفاظت شده ورجین لواسانات ، منطقه حفاظت شده البرز جنوبی و منطقه حفاظت شده کویر در استان تهران قرار دارد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0