واگذاری اراضی خرمشهر به شهرداری

رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: زمین های متروکه خرمشهر در صورت مراجعه نکردن صاحبان آنها در اختیار شهرداری قرار خواهند گرفت.

سید جواد ادریس پور عنوان کرد: بعد از اتمام جنگ تحمیلی و بازسازی خرمشهر توسط مردم تعدادی زمین و اماکن تاکنون به صورت مخروبه رها شده و دلیل آن مراجعه نکردن صاحبان و یا بی تفاوتی آنان نسبت به املاک خود در خرمشهر است. وی افزود: این بناهای مخروبه غیر مناسب با وضعیت شهری هستند و واقع شدن آنها در محدوده شهر و کوچه ها و میادین منافی با زیبایی و پاکی شهر است.

رییس شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: مالکین این اماکن و زمین ها می بایست با ایجاد نرده یا دیوار کشی و یا مرمت آنها طبق نقشه مصوب شهر اقدام کنند و در صورت امتناع، شهرداری می تواند طبق ماده ۱۱۰ قانون برای زیبا سازی و پاکیزگی شهر از این زمین ها استفاده کند.

ادرس پور عنوان کرد: شهرداری در زمینه زیبایی و پاکیزکی و شهرسازی هر گونه اقدامی را که لازم بداند انجام خواهد داد و هزینه آن را به اضافه درصدی از مالک یا متولی و یا متصدی زمین موقوفه دریافت می کند. در این مورد صورت حساب شهرداری به مالک ابلاغ خواهد شد و در صورتی که در ظرف ۱۵ روز از تاریخ ابلاغ به صورت حساب شهرداری اعتراض نکرد صورت حساب قطعی می شود و هرگاه مالک ظرف مهلت مققره اعتراض کرد موضوع به کمیسیون ماده ۷۷ ارجاع خواهد شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0