شهرهای جدید در دستور کار دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : جانمایی شهر‌های جدید در دستور کار دولت قرار گرفت .

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در حاشیه نشست مدیران عامل شرکت‌های توسعه و عمران شهرهای جدید کشور در شیراز افزود : مطالعه و جانمایی برای احداث نسل نو شهرها و شهرک‌های جدید در دستور کار دولت یازدهم قرار گرفته است .
محسن نریمان گفت: اولویت برای ایجاد شهرهای جدید در کشور، به مناطقی است که فاقد شهر جدید است. او افزود : استان‌های شمالی کشور در موضوع مطالعه و جانمایی برای احداث شهرهای جدید در اولویت قرار دارند. وی همچنین در خصوص نبود زیرساخت‌هایی نظیر فاضلاب ، اماکن آموزشی و فرهنگی در برخی شهرهای جدید گفت: یکی از بندهای قانون دستگاه‌های اجرایی را مکلف به تامین نیازهای شهرهای جدید کرده و تاکید دارد که نیازهای شهرهای جدید باید مشابه دیگر شهرها بر طرف کنند.
نریمان اضافه کرد : دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که نیازهایی نظیر مدرسه، بیمارستان و فاضلاب را مانند دیگر شهرها تامین کنند. وی گفت: ما به‌عنوان یک دستگاه دولتی، با توجه به اجازه‌ی قانونی برای انجام بهتر تلاش می‌کنیم تا عرضه اراضی در مالکیت خود، بستر را برای تامین منابع مالی لازم در اجرای طرح‌هایی نظیر ساخت مدرسه، فراهم کنیم.
نریمان گفت: در سالی که به‌نام اقتصاد و فرهنگ نام‌گذاری شده است، ما نیز به‌نوبه خود تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های فرهنگی را در مسیری که قانون به ما اجازه داده است، در شهرهای جدید کشور، در حد توان، ایجاد کرده و گسترش دهیم .

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0