محدوده شهر دورود افزایش یافت

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر دورود (الحاق روستای ناصرالدین به محدوده شهر) برای اجرا به استانداری لرستان ابلاغ شد.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی، مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر دورود (الحاق روستای ناصرالدین به محدوده شهر) را برای اجرا به استانداری و رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان ابلاغ کرد.

در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲/۱۰/۱۳۷۸ هیأت وزیران، به استحضار می‌رساند، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۷/۱۱/۱۳۹۲، موضوع مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر دورود (الحاق روستای ناصرالدین به محدوده شهر) را مورد بررسی قرار داد و مقرر نمود:

پیرو نامه شماره ۴۹۱۵۳ مورخ ۳/۹/۱۳۸۹ استاندار لرستان مبنی بر لزوم بررسی پیشنهاد فوق، موضوع در جلسه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۲ کمیته فنی مطرح و مقرر گردید با توجه به اینکه طرح بازنگری جامع شهر دورود در دستور کار کارگروه امور زیربنائی و شهرسازی استان قرار دارد موضوع الحاق روستای ناصرالدین در قالب طرح جامع بازنگری مورد بررسی قرار گیرد و به منظور جامع نگری و ایجاد زمینه برنامه‌ریزی مناسب، مشاور مصوبات مذکور کارگروه امور زیربنائی و شهرسازی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مدنظر قرار دهد.

توضیح: موضوع الحاق روستای ناصرالدین به شهر دورود در کارگروه مورخ ۹/۹/۱۳۸۸ و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۸۸ مصوب گردیده بود. در همین ارتباط شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۲/۹/۱۳۸۹ مصوب نموده بود که موضوع پس از تکمیل مجدداً بررسی و مطرح شود.

همچنین دستور فرمائید اسناد و مدارک طرح در اجرای ماده ۴۲ آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحها مصوب ۱۲/۱۰/۱۳۷۸ هیأت محترم وزیران، پس از اعمال موارد فوق‌الذکر، در موعد مقرر (حداکثر ۴۵ روز) تهیه و ارسال نمایند تا جهت اجرا ابلاغ شود.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ـ پیروز حناچی

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0