مترو به شهرهای جدید می رود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت سیستم حمل ونقل یکپارچه در اکثر شهرهای جدید نزدیک کلان شهرها مطالعات احداث مترو انجام شده است.

آخوندی: مطالعات احداث مترو در شهرهای جدید نزدیک کلان شهرها انجام شده است. عباس آخوندی پس از بازدید از شهر جدید عالیشهر در استان بوشهر  افزود: مساله حمل ونقل یکپارچه بویژه در شهرهای جدید اهمیت زیادی دارد تا جایی که اکنون مطالعات لازم برای احداث مترو در اکثر شهرهای جدید نزدیک کلانشهرها انجام شده است.

وی از هشتگرد – پرند و شهرهای جدید نزدیک اصفهان به عنوان نمونه هایی از شهرهای جدید که مطالعات مترو درخصوص آنها انجام شده است یاد کرد و ادامه داد: ما در شهرهای جدید حمل ونقل جاده ای و ریلی به منظور تامین حمل ونقل یکپارچه مد نظر داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی مشکلات در تعاونی های مسکن مهر گفت: با اینکه هیات مدیره تعاونی ها مسوول رسیدگی به مشکلات آنهاست، با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک نماینده برای حل مسایل تعاونی های مسکن مهر تعیین کرده ایم تا هر جا نیازی به مداخله دولت برای حل مشکل است، اقدام شود.

وی به وضع شهر جدید عالیشهر بوشهر اشاره کرد و گفت:در این شهر جدید چهار هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی مهر در دست احداث بود که تاکنون چهار هزار واحد تکمیل و ۷۰۰ واحد دیگر نیز در دست ساخت است.

آخوندی با بیان این که تاکنون بخش عمده واحدهای مسکونی در دست ساخت شهر جدید عالیشهر تحویل متقاضیان شده است، افزود: اکنون به فکر تامین خدمات روبنایی لازم مانند فضاهای درمانی، تجاری، آموزشی، فرهنگی و انتظامی برای ساکنان این شهر جدید هستیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0