احداث دروازه قرآن در ورودی زاهدان

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر زاهدان اظهار داشت: بنا بر تصمیم اعضای شورای شهر زاهدان ورودی این شهر با احداث بنای دروازه قرآن زینت داده خواهد شد.

پرویز سارانی اظهار داشت: شهر زاهدان به عنوان شهر حافظان قرآن فاقد نماد مناسب و قابل توجه در مبلمان شهری است و لذا شورای شهر در نظر دارد با توجه به غنای فرهنگی این مرز و بوم و بر اساس هویت و تاریخ و فرهنگ استان این خلاء را با احداث بنای دروازه قرآن در ورودی شهر رفع کند.

وی با بیان اینکه معیارهای شهرسازی در خیلی از مکان های شهری رعایت نشده است افزود: طرح ایجاد دروازه قرآن در ورودی شهر زاهدان از سمت غرب در دستور کار قرار دارد و این طرح به منظور اجرا در بودجه ی سال جاری نیز دیده شده است.

وی با بیان اینکه معیارهای شهرسازی در بسیاری از پروژه ها رعایت نشده و مردم را با مشکلات فراوان روبرو کرده است افزود: ما به عنوان مسئول باید با مردم رو راست باشیم و حقایق را بپذیریم و اگر درجایی اشتباه کردیم به آن اعتراف کنیم زیرا اعتقاد داریم که مردم نباید چوب اشتباهات مسئولان را بخورند.

وی تاکید کرد: مردم امید به بهبود شرایط دارند و در این راستا باید به عزت و کرامت آنها احترام گذاشت و لذا به همین منظور بحث نظارت بر مصوبات شورا تا حصول نتیجه مورد توجه این کمیسیون قرار دارد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0