بزرگداشت روز معمار در خانه هنرمندان

بزرگداشت روز معمار به همت بنیاد معماری میرمیران در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

بنیاد معماری میرمیران سوم تا پنجم اردیبهشت نمایشگاه هشتمین دوره مسابقه طراحی مفهومی جایزه معماری را با عنوان «طراحی مفهومی: معماری و سینما»، با موضوعات فرعی «فضا و زمان» و «واقعیت و خیال» برگزار می‌کند.

این نمایشگاه که به بزرگداشت «روز معمار، یادمان و جایزه معماری میرمیران» معروف است چهارشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه‌های پاییز و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه آثار منتخب هشتمین دوره جایزه معماری میرمیران با موضوع «معماری و سینما» و آقار منتخب هفتمین دوره جایزه معماری میرمیران با موضوع «معماری فردا» به نمایش گذاشته می‌شود.

همزمان با نمایش این آثار، نمایشگاه کتاب هنر و معماری در نگارخانه پاییز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دو روزه ۱۵۰۰ عنوان کتاب و نشریه از جدیدترین کتاب‌های خارجی در زمینه‌های هنر، معماری و شهرسازی در معرض فروش قرار می‌گیرد.

همچنین در مراسم بزرگداشت روز معمار، یادمان و جایزه معماری میرمیران که سوم اردیبهشت ساعت ۱۷ در دو تالار استاد شهناز و استاد ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، جوایز هشتمین دوره جایزه معماری میرمیران با عنوان «مسابقه طراحی مفهومی: معماری و سینما» به برگزیدگان اهدا می‌شود. این مراسم با ایراد سخنرانی‌هایی با موضوع معماری و سینما همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه پوستر و کتاب روز معمار می‌توانند سوم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و چهارم و پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به نگارخانه‌های استاد میرمیران و پاییز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0