اهمیت مکانیابی ساخت ورزشگاهها

وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت اعلام به موقع اعتبارات و کفاف بودجه، توجه ویژه‌ای به کشتی استان همدان خواهیم داشت. “محمود گودرزی” در آیین افتتاح سالن ورزشی دانشگاه ملایربا اشاره به پتانسیل بالای ایران و به خصوص استان همدان و شهرستان ملایر در ورزش کشتی، گفت: امیدوارم با افزایش مساعدت ها در این زمینه این شهرستان و استان به طور ویژه ای مورد حمایت قرار گیرند.
وی از توانایی مشارکت بخش خصوصی در ساخت و ساز اماکن ورزشی دارای پیشرفت فیزیکی کمتر در قانون بودجه سال جاری خبر داد و افزود: براساس احکامی که در این زمینه در قانون بودجه صادر شده، بخش خصوصی می تواند نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کند. امیدواریم خیرین و بخش خصوصی با مشارکت در این زمینه موجب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بسیار کم، شوند.
وی با تاکید بر لزوم مکان یابی و جا نمایی مناسب در ساخت پروژه های ورزشی، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تعدادی از پروژه های در حال ساخت در کشور از جمله ورزشگاه شهید مفتح همدان و ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر با جانمایی نامناسب در حال ساخت هستند. هر گونه آغاز عملیات اجرایی برای ساخت پروژه های ورزشی در کشور باید با مکان یابی و در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و محیطی هر منطقه صورت گیرد.
وی همچنین درباره انتقال مبالغ اجاره بهای سالنها و اماکن ورزشی برخی از شهرستانها به مراکز استانی، خاطرنشان کرد: هر گونه درآمدزایی در این زمینه باید در همان منطقه و شهرستان صرف شود و از انتقال آن به مراکز استانها جلوگیری شود. گودرزی گفت: هزینه کرد اجاره بهای اماکن ورزشی در همان منطقه برای رشد ورزش آن منطقه بسیار مطلوب است. وی با بیان اینکه در قانون بودجه امسال برای زیرساختهای ورزشی در روستاها ارقام خوبی در نظر گرفته شده، افزود: این امر به طور حتم مشکلات موجود را کمتر خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان اولویت مهم دستگاه ورزش کشور را اتمام پروژه هایی با پیشرفت ۹۰ درصد به بالا اعلام و تصریح کرد: برای توسعه زیرساختهای ورزش کشور به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0