تصویب طرح مبلمان شهری خرم آباد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد از تصویب طرح جامع مبلمان شهری مرکز استان خبر داد.

محسن اقبالی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال “فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی” اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال برای برنامه های فرهنگی در دستور کار دستگاههای مختلف قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ دینی و عمومی در مرکز استان بیان داشت: متاسفانه علی رغم استعدادها و ظرفیتهای خرم آباد در حوزه فرهنگ و هنر همچنان مرکز لرستان فاقد فرهنگسرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد احداث فرهنگسرا به منظور تقویت برنامه های فرهنگی و زیرساختهای مرتبط با این حوزه را ضروری دانست و از برنامه های شهرداری در این زمینه خبر داد.

اقبالی همچنین به دیگر برنامه های فرهنگی حوزه مدیریت شهری خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا طرح جامع مبلمان شهری خرم آباد با تکیه بر المان ها و مولفه های بومی به تصویب شورای شهر رسیده است.

وی همچنین به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه تقویت معماری ایرانی – اسلامی در شهرها اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا صدور پروانه های ساختمانی در خرم آباد منوط به استفاده از مولفه های معماری ایرانی – اسلامی در نمای ساختمانها شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0