رعایت معماری اسلامی در نماسازی

فرماندار یزد با اشاره به نقش سازمان نظام مهندسی در نماسازی شهری گفت: نماسازی شهری در یزد باید منطبق با فرهنگ شهر و معماری ایرانی و اسلامی باشد.

محمود شاکری شمسی در جلسه‌ای با اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان در صنعت ساخت و ساز اظهار داشت: این سازمان به عنوان اصلی ترین رکن فنی و تخصصی در امر ساخت و ساز مطرح است که اعضای آن می‌توانند پشتوانه خوبی برای سازمان در مسیر ارائه خدمات مطلوب به همشهریان یزدی باشند.

فرماندار یزد بیان کرد: کاهش بروکراسی اداری، تسهیل در امور مردم و واقعی کردن امر نظارت می‌تواند در جلب نظر مردم برای اخذ پروانه ساختمانی تأثیرگذار باشد. وی، نظارت دقیق مهندسان را در امر ساخت و ساز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نظارت واقعی و دقیق بر ساختمان‌سازی می تواند باعث حفظ سرمایه‌های مالی و جانی مردم شود.

شاکری شمسی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مناسب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با سایر ادارت از جمله شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی بر بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده، نماسازی منطبق بر فرهنگ شهری، توجه ویژه به بافت تاریخی شهر یزد و تکیه بر معماری ایرانی – اسلامی تأکید کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات ادواری با مسئولان شهرداری یزد اظهار داشت: با ارسال الکترونیکی دستور تهیه نقشه از طریق شهرداری به سازمان نظام مهندسی ساختمان، به طور قطع رفت و آمد ارباب رجوع به سازمان کمتر خواهد شد.

اعلایی خاطرنشان کرد: در سال گذشته قانون پرداخت بیمه کارگران توسط مالکان لغو شده است که امیدواریم با حمایت، رایزنی و پیگیری مسئولان استان و شهرستان در سال جاری، این قانون دوباره اجرایی شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0