ضوابط مناسب سازی ساخت و ساز

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت نظارت بر اجرای مناسب سازی فضاهای شهری گفت: روند اجرای ضوابط مناسب سازی در دستور کار همه ارگان های مربوطه قرار دارد وبا همکاری سازمان نظام مهندسی این موضوع در هنگام ساخت و سازها نیز لحاظ می شود.

جواد کریمیان اقبال با اشاره به اهمیت نظارت بر روند مناسب سازی معابر شهری برای کم توانان جسمی گفت: علاوه بر نظارتی که بعد از ابلاغ قوانین و مقررات به مناطق انجام می شودمی شود، این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته تا با همکاری سازمان نظام مهندسی رعایت ضوابط مناسب سازی هنگام ساخت و ساز ها به عنوان یکی ازفاکتورهای مهم لحاظ شود.

وی افزود: همچنین مناسب سازی در نقشه های ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی نیز مورد توجه قرار گرفته است و در فضاهای عمومی نیز ارگان های مربوطه این موضوع توجه دارند؛ ضمن آن که و در بحث های ترافیکی مانند اتوبوس‌ها، خطوط ویژه، چراغ ها و علائم راهنمایی و رانندگی و مبلمان شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان زیبا سازی موضوع مناسب سازی را در دستور کار دارند.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران تصریح کرد: در طراحی و مرحله مطالعات فضاهای شهری مانند میادین و پارک‌ها نیز نماینده‌ای از ستاد حضور دارد تا بر روند اجرای ضوابط مناسب سازی نظارت داشته باشد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0